vrije dag-stranddag🌼




Een heerlijke vrije dag op het strand...totdat mijn bikinisluiting het begaf..😣
Dank aan een serveerster die eerste hulp verleende, zodat ik zonder al te veel problemen rustig mijn spullen kon pakken en eerder dan verwacht naar mijn studio reed.

Prachtig, dat strand , de zee en....alle mensen daar...
Net zoals ik me al verwonderde over het volle vliegtuig, zijn bij alleen al de bar waar ik ben, nagenoeg alle ligbedjes bezet; er moest zelfs nog een plekje met parasol voor mij gecreeërd worden... Zou het grote aantal besmettingen dan toch hiermee te maken hebben🤧🙄🤔..wat men nooit met zekerheid kan zeggen....maar merk dat het me irriteert 😠, zeker als ik berichtjes lees op een Aruba-site...alsof er NIETS😚-😇 aan de hand is!

Vanmiddag nog gesproken via social media -dichtbij de bar met harde muziek- met ' Wally' die een stukje wil schrijven over de belevenissen hier voor de Achterhoekse weekbladen;  ken hem oa via het SKB en vind zijn manieren van items publiceren erg prettig, omdat hij het voor plaatsing laat lezen en evt. corrigeren.

'Thuis' een videocall gedaan met mijn familie, mis ze wel hoor, want je moet het hier echt zelf doen. Fijn om te horen dat het daar ook gewoon doorgaat.🥰
Kreeg op mijn laatste verjaardag een kaart van iemand die mij zeer dierbaar is met een passende tekst:
                   een beetje sentimenteel.......                                                       maar zo waar😊..

                      👋tot de volgende week👋
    

Reacties

  1. Wally zal er wel een mooi verhaal van maken, kan niet wachten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb gezien dat Willem zich aan het uitleven is in de tuin. Zag dat er al het een en ander veranderd is. Willem een mooi project om de maand april mee te vullen... kan je in mei van de nieuw ingerichte tuin genieten Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja .ben benieuwd hoe het wordt maar Willem houdt me goed op de hoogte! Idd beide onze 'eigen' april projectjes😉

      Verwijderen
  3. Ha ha wat een bak met je bikini, en dan damesachtig het strand verlaten.

    Gelukkig vind je daar waarschijnlijk eerder er nieuwe bikini dan hier.

    Groet hilma

    BeantwoordenVerwijderen


  4. @Hilma..ja maar de serveerster heeft me gered met een stevige knoop erin...kon 'em bijna niet meer uitkrijgen.

    Jammer, nog bijna nieuw, gelukkig nog 2 oudjes in de koffer😊

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er goed uit Carla!
    Veel succes nog... Leuk je verhalen te lezen...

    Groetjes Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo beleef je nog eens wat, maar als het bij een los schietend bikini haakje is, is de ramp te overzien.
    De IC verhalen zijn wel heftig hoor, ik hoop dat je tussendoor goed aan ontspanning toekomt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je moeder zei al: die heeft vast geen draad en naald bij zich; er zijn ergere dingen. Tip van haar: een sluitspeld uit het ziekenhuis.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

prikkelbaar versus sunset🌼

naar Aruba🌼 voor 'zorg over de grens'

het zit erop- terug naar NL🌼