Ik ben er🌼


Voordat ik op Schiphol de slurf inging was ik gevraagd om mee te werken aan een test met een 'leer' hond. Iemand van de security deed -overigens onbruikbaar gemaakt- geld bij mij in de handbagage. Bij de ingang van de slurf probeerde de hond bij meerdere mensen wat te vinden, steeds geen reactie. Bij mij was het idd anders:de hond ging na wat snuffelen netjes naast mijn koffer liggen...geslaagd! we hadden veel bekijks😏...

Een lange vlucht volgde met tussenlanding op Bonaire. 

Op Aruba aangekomen was de Mw waar ik de auto van huur al op het vliegveld en reed me naar haar huis waar mijn huurautootje stond..een blauwe suzuki swift.....Met mapsme (ideaal idd Henk en Kaily) reed ik voor het eerst op Aruba naar mijn studio waar Barbara en haar dochtertje mij al op stonden te wachten..Ze had al aangegeven dat er veel (straat)honden zijn op Aruba, wat ik meteen al hoorde maar even later ook zag..had de deur van de studio geopend.. staat ineens een hond in mijn kamer😳 gelukkig niet agressief en begreep mijn Nederlandse ksst weg hier!.. zag ook nog een mini gekkootje in de badkamer...gezellige beestenboel vandaag🐕‍🦺

dit schrijf ik om 4.00 uur in de morgen, klaarwakker maar best wel redelijk geslapen.

Vanmiddag begin ik met een late dienst van 14.40 -22.40 en daar heb ik er dan 3 van..zondag vrij  en maandag en dinsdag 2 vroege diensten van 6.50- 14.50.uur. Barbara (werkt ook in ziekenhuis)vertelde al over de enorme toename van de coronapatiënten: ' het is echt niet leuk meer'..

straks even naar de supermarkt, relaxen op het terras, wat eten en dan gaan we beginnen!😷💪



Reacties

  1. Moet je eerst nog effe de poetslap overhalen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor mijn lieve energieke schoonzusje: Een fijne tijd toegewenst, ook namens Laurens. En we zullen Wilfried hier wel een keer opzoeken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Suc6 Carla, super om zo mee te kunnen lezen !!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

prikkelbaar versus sunset🌼

naar Aruba🌼 voor 'zorg over de grens'

het zit erop- terug naar NL🌼