Koninklijk🌼🇳🇱

Nou..nou...pffff ...het moet nog even landen🙃

Mijn man, Willem (Wilfried) berichtte mij eergisteren dat ik vandaag om14.45 uur/ hier 6.45 uur een beetje toonbaar klaar moest zitten voor een verrassing. 

Na een onrustige nacht, late dienst gehad en bang dat ik me zou verslapen, zat ik om 6.30 uur al buiten met een kop koffie....denkend over wat het toch zou kunnen zijn... misschien mijn gezin voor een gezamelijke videocall ....of het is ook overdrachttijd in het SKB, dus collega's? zou ook kunnen, maar als ik dan door een onbekend nummer wordt gebeld en ik zie de burgemeester Joost van Oostrum aan de andere kant en die vraagt hoe het hier gaat, valt het kwartje nog niet. Hoogst verbaasd ben ik dat hij geïnteresseerd is in mijn Aruba avontuur.🤔
Maar dan noemt hij dat ik een Koninklijke onderscheiding ga ontvangen op 12 mei....wie ik???
Ik ben nog niet eens met pensioen...eh...er zijn mensen die het meer verdienen dan ik...eh..sprakeloos..slik..slik

 Dit had ik nooit verwacht, wat een eer!!

Dank aan mijn zus Miranda😘 die dit opgezet heeft, mijn gezin🥰 en aan iedereen die hieraan meegewerkt heeft...wat bijzonder!!🥂

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

prikkelbaar versus sunset🌼

naar Aruba🌼 voor 'zorg over de grens'

het zit erop- terug naar NL🌼