Stressmomentje🌼

Een luchtig verhaaltje tussendoor...aan het eind van de week vertel ik wel weer over de 'realiteit'

πŸš™πŸš™πŸš™πŸš™πŸš™πŸš™πŸš™πŸš™πŸš™πŸš™πŸš™πŸš™πŸš™πŸš™πŸš™πŸš™πŸš™πŸš™πŸš™πŸš™πŸš™

 Vanmorgen ben ik voor de 1ste keer vroeg begonnen..6.50..nog schemerig..lichten van de auto aan..en ja, die gaan ook vanzelf weer uitπŸ‘Š!!

Vond het al wel vreemd dat ik vanmiddag geen piepje hoorde en mijn autootje op afstand niet open ging ...maar als je zit en probeert te starten en 'hee dut neet', weet iedereen wel hoe laat het is.πŸ˜–

Dus maar naar de receptie en alle begrip daar, echt 'gentlemen'πŸ‘Œ ..zij deden ook nog een poging om te starten,  snap ik hoor, je kan het beter checken dan een blonde vrouw geloven..maar ook deze stoere Hermenus en Trump konden mijn blauwe bolide zo niet aan de praat krijgen...

Dan maar drukken...uiteraard heb ik aangeboden om te helpen...maar nee hoor...alleen maar toekijken was voldoende..geweldig, wat houd ik hiervan!!😁..  maar zonder resultaat.

Dus mijn helden gingen naar binnen...- wilt u even wachten mevrouw- ja natuurlijk, kon ook even geen andere optie bedenken..en na 10 min. kwamen ze terug met een startkabel, wat ik overigens al voorzichtig zelf voorgesteld hadπŸ€”..toppers,!! Nu nog een autootje vinden, die de mijne wilde reanimeren en na het 2de verzoek kwam een struise Arubaanse helpen- moest ze nou heel hard lachen?-🀭 ..kabeltje overzetten en' he deed ut'πŸ˜…

Danki danki allemaal...kreeg van mijn redders nog een "God bless you" mee en heb beloofd dat ik donderdag wat lekkers mee breng( Hollandse drop)..of zal ik de lampen weer aanlaten?🀣🀣🀣

πŸš™πŸš™πŸš™πŸš™πŸš™πŸš™πŸš™πŸš™πŸš™πŸš™πŸš™πŸš™πŸš™πŸš™πŸš™πŸš™πŸš™πŸš™πŸš™πŸš™πŸš™

nog even wat 'inkoppertjes' van de mensen die ik via de WA al had geinformeerd:

'Haha...vrouwen achter het stuur.... '

Er bestaan dus goeie Trumps? 

'Accu 'leug'? Zeker te koud geworden met de deze vries temperaturen'

Fijne avond allemaal!!😘






Reacties

  1. Kan de beste overkomen πŸ€”πŸ˜ƒ

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk een dropje of stroopwafel als je die hebt.

    Maar kan gebeuren, zeker met leen auto,'s. Daar piept wel vaker iets. Of auto moet onderhoudsbeurt en als je dat dan meldt is het kommentaar....oh rij maar door, we zien wel. Andere keer.

    Of kijken of je een fiets kunt lenen??

    Succes, hilma

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

prikkelbaar versus sunset🌼

naar Aruba🌼 voor 'zorg over de grens'

het zit erop- terug naar NL🌼